•  

    Lapkričio 20 d. 10.00–12.30 val.
    Tiesioginė transliacija internetu

Renginio organizatorius

Partneris

Temos :

  • Kas formuos pasaulį 2026: žvilgsnis į rytojaus technologijas, sprendimus, vartotojus ir verslo kryptis;
  • Kokio turinio norės 2026-ųjų vartotojas: kaip patraukti dėmesį, kuris trunka vos kelias sekundes?
  • Kaip kurti verslą, kuris ne tik išgyvena, bet ir klesti neapibrėžtumo ir pokyčių laikais;
  • Pasaulio finansų pulsas ir svarbiausios ekonominės tendencijos verslui;
  • Kaip kintanti politinė situacija, visuomenės nuotaikos ir vertybės formuoja verslo ateitį šiandien ir rytoj.

Susipažinkite su pirmais renginio pranešėjais, netrukus paskelbsime daugiau.

 

Kaip išlikti racionaliam, kai pasaulis toks nėra

• pasaulis be aiškių ribų: kaip vadovauti, kai taisyklės dar tik kuriamos
• kodėl teisinis mąstymas tampa nauju lyderystės įrankiu
• kaip nestabilumas sukuria erdvę strateginėms galimybėms
• kur veda Baltijos šalių verslus globalus, o ne lokalus mąstymas
• kodėl stipriausi išlieka tie, kurie pasitiki savo sprendimo logika, o ne aplinkos prognozėmis


DOVILĖ BURGIENĖ
WALLESS vadovaujančioji partnerė


 

Pasaulio rinkų apžvalga, ko tikėtis 2026


VYTENIS ŠIMKUS
„Swedbank“ investavimo strategas


 

2026-ųjų klientas: kas formuos jo pasirinkimus 

• Kaip keisis mūsų vartojimo įpročiai, vertės suvokimas, atsakomybės lūkestis ir greičio poreikis?
• Kas formuos 2026-ųjų kliento sprendimus ir ką tai reikš verslams, norintiems išlikti aktualiems?


EDGARAS SIMONAITIS
„Tele2 Verslui“ B2B vadovas


 

Politinės ir socialinės tendencijos: kas svarbu/laukia verslo 2026 m.?


LINAS KOJALA
Geopolitikos ir saugumo studijų centro direktorius, VU TSPMI dėstytojas


 

 


RŪTA KRIŠČIŪNAITĖ
„Investuok Lietuvoje“ verslo paslaugų komandos vadovė


 

Renginio moderatorė


ASTA BUITKUTĖ
„Tele2“ viešųjų ryšių vadovė


 

Pranešėjai

DOVILĖ BURGIENĖ
photo
DOVILĖ BURGIENĖ
WALLESS vadovaujančioji partnerė

Kaip išlikti racionaliam, kai pasaulis toks nėra  • pasaulis be aiškių ribų: kaip vadovauti, kai taisyklės dar tik kuriamos • kodėl teisinis mąstymas tampa nauju lyderystės įrankiu • kaip nestabilumas sukuria erdvę strateginėms galimybėms • kur veda Baltijos šalių verslus globalus, o ne lokalus mąstymas • kodėl stipriausi išlieka tie, kurie pasitiki savo sprendimo logika, o ne aplinkos prognozėmis

DOVILĖ BURGIENĖ
WALLESS vadovaujančioji partnerė

Kaip išlikti racionaliam, kai pasaulis toks nėra 

• pasaulis be aiškių ribų: kaip vadovauti, kai taisyklės dar tik kuriamos
• kodėl teisinis mąstymas tampa nauju lyderystės įrankiu
• kaip nestabilumas sukuria erdvę strateginėms galimybėms
• kur veda Baltijos šalių verslus globalus, o ne lokalus mąstymas
• kodėl stipriausi išlieka tie, kurie pasitiki savo sprendimo logika, o ne aplinkos prognozėmis

VYTENIS ŠIMKUS
photo
VYTENIS ŠIMKUS
„Swedbank“ investavimo strategas

Pasaulio rinkų apžvalga, ko tikėtis 2026

VYTENIS ŠIMKUS
„Swedbank“ investavimo strategas

Pasaulio rinkų apžvalga, ko tikėtis 2026

EDGARAS SIMONAITIS
photo
EDGARAS SIMONAITIS
„Tele2 Verslui“ B2B vadovas

2026-ųjų klientas: kas formuos jo pasirinkimus  Kaip keisis mūsų vartojimo įpročiai, vertės suvokimas, atsakomybės lūkestis ir greičio poreikis? Kas formuos 2026-ųjų kliento sprendimus ir ką tai reikš verslams, norintiems išlikti aktualiems

EDGARAS SIMONAITIS
„Tele2 Verslui“ B2B vadovas

2026-ųjų klientas: kas formuos jo pasirinkimus 

  • Kaip keisis mūsų vartojimo įpročiai, vertės suvokimas, atsakomybės lūkestis ir greičio poreikis?
  • Kas formuos 2026-ųjų kliento sprendimus ir ką tai reikš verslams, norintiems išlikti aktualiems
LINAS KOJALA
photo
LINAS KOJALA
Geopolitikos ir saugumo studijų centro direktorius, VU TSPMI dėstytojas

Politinės ir socialinės tendencijos: kas svarbu/laukia verslo 2026 m.?

LINAS KOJALA
Geopolitikos ir saugumo studijų centro direktorius, VU TSPMI dėstytojas

Politinės ir socialinės tendencijos: kas svarbu/laukia verslo 2026 m.?

RŪTA KRIŠČIŪNAITĖ
photo
RŪTA KRIŠČIŪNAITĖ
„Investuok Lietuvoje“ verslo paslaugų komandos vadovė

RŪTA KRIŠČIŪNAITĖ
„Investuok Lietuvoje“ verslo paslaugų komandos vadovė
ASTA BUITKUTĖ
photo
ASTA BUITKUTĖ
„Tele2“ viešųjų ryšių vadovė

Renginio moderatorė

ASTA BUITKUTĖ
„Tele2“ viešųjų ryšių vadovė

Renginio moderatorė

Kaina

Nemokamas dalyvavimas
„Žvilgsnis į 2026: tendencijos ir prioritetai verslui“

0 Eur

+ PVM 21%
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus