Susipažinkite su pirmais renginio pranešėjais, netrukus paskelbsime daugiau.
• pasaulis be aiškių ribų: kaip vadovauti, kai taisyklės dar tik kuriamos
• kodėl teisinis mąstymas tampa nauju lyderystės įrankiu
• kaip nestabilumas sukuria erdvę strateginėms galimybėms
• kur veda Baltijos šalių verslus globalus, o ne lokalus mąstymas
• kodėl stipriausi išlieka tie, kurie pasitiki savo sprendimo logika, o ne aplinkos prognozėmis
DOVILĖ BURGIENĖ
WALLESS vadovaujančioji partnerė
VYTENIS ŠIMKUS
„Swedbank“ investavimo strategas
• Kaip keisis mūsų vartojimo įpročiai, vertės suvokimas, atsakomybės lūkestis ir greičio poreikis?
• Kas formuos 2026-ųjų kliento sprendimus ir ką tai reikš verslams, norintiems išlikti aktualiems?
EDGARAS SIMONAITIS
„Tele2 Verslui“ B2B vadovas
LINAS KOJALA
Geopolitikos ir saugumo studijų centro direktorius, VU TSPMI dėstytojas
RŪTA KRIŠČIŪNAITĖ
„Investuok Lietuvoje“ verslo paslaugų komandos vadovė
ASTA BUITKUTĖ
„Tele2“ viešųjų ryšių vadovė

Kaip išlikti racionaliam, kai pasaulis toks nėra • pasaulis be aiškių ribų: kaip vadovauti, kai taisyklės dar tik kuriamos • kodėl teisinis mąstymas tampa nauju lyderystės įrankiu • kaip nestabilumas sukuria erdvę strateginėms galimybėms • kur veda Baltijos šalių verslus globalus, o ne lokalus mąstymas • kodėl stipriausi išlieka tie, kurie pasitiki savo sprendimo logika, o ne aplinkos prognozėmis
Kaip išlikti racionaliam, kai pasaulis toks nėra
• pasaulis be aiškių ribų: kaip vadovauti, kai taisyklės dar tik kuriamos
• kodėl teisinis mąstymas tampa nauju lyderystės įrankiu
• kaip nestabilumas sukuria erdvę strateginėms galimybėms
• kur veda Baltijos šalių verslus globalus, o ne lokalus mąstymas
• kodėl stipriausi išlieka tie, kurie pasitiki savo sprendimo logika, o ne aplinkos prognozėmis

Pasaulio rinkų apžvalga, ko tikėtis 2026

2026-ųjų klientas: kas formuos jo pasirinkimus Kaip keisis mūsų vartojimo įpročiai, vertės suvokimas, atsakomybės lūkestis ir greičio poreikis? Kas formuos 2026-ųjų kliento sprendimus ir ką tai reikš verslams, norintiems išlikti aktualiems
2026-ųjų klientas: kas formuos jo pasirinkimus

Politinės ir socialinės tendencijos: kas svarbu/laukia verslo 2026 m.?
Politinės ir socialinės tendencijos: kas svarbu/laukia verslo 2026 m.?


Renginio moderatorė