Praplėskite savo verslo horizontus pasinaudodami pasaulinio lygio verslo lektorių įžvalgomis, ilgamete patirtimi, motyvacija ir strategijomis.
Tarptautiniai lektoriai pasirengę sustiprinti savo interaktyvias sesijas bei pranešimus Jūsų sektoriui aktualiais pavyzdžiais.
Dalijimosi ekonomika leidžia pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas už žemesnę kainą. Šie lektoriai atvykę į Lietuvą surengs sesijas keliose įmonėse, o kiekviena jų mokės tik už savo konsultacijų laiką. Tai leidžia Jums sumažinti vidinių mokymų įmonėje kaštus.
Kad Jūsų vadovų komandai liktų daugiau laiko darbui ir mokymų metu gimusių idėjų įgyvendinimui, lektorių įžvalgos bei išmintis sukoncentruota į 3-4 valandų mokymų kursą. Pasaulinė patirtis – per pusę dienos trunkančią intensyvią mokymų sesiją.
Rinkodara / Klientų patirties valdymas
Geoffas Rammas – vienas labiausiai įkvepiančių rinkodaros ir pardavimų guru iš Jungtinės Karalystės. Anot jo, vienintelis būdas pritraukti daugiau klientų – žadą gniaužianti rinkodara. O kai ji veikia išvien su tobulai sustyguotu klientų aptarnavimu, tai – tiesiausias kelias į klestintį, pelningą ir tvarų verslą.
Tad kaip išgryninti išties sėkmingas rinkodaros idėjas? Kaip sukurti klientų patirtį, kurią jūsų klientai dar ilgai minės geru žodžiu? Geoffas žino, kaip tapti geidžiamu klientų, nekenčiamu konkurentų ir ryškiausiai šviečiančia žvaigžde savo sektoriuje. Interaktyvios sesijos metu jūsų komanda ne tik išgirs fantastiškų idėjų, bet ir pati taps tokių idėjų generatore ir degs noru jas įgyvendinti.
Unikalių Geoffo įžvalgų dėka įmonės visuose pasaulio žemynuose sugebėjo pralenkti savo konkurentus. Jo klientų sąraše – tokios kompanijos kaip „British airways“, „Suzuki“, „Xerox“, „Tesco mobile“, „InterContinentals Hotels group“...
Strategija / Klientų patirties valdymas
Michelis – pasaulinio garso ekspertas klientų aptarnavimo, darbuotojų įsitraukimo ir organizacijos kultūros srityse. Ne tik teoretikas, bet ir praktikas – jis pats užaugino svetingumo versle veikiančią įmonę iki dešimčių milijonų metinės apyvartos bei daugiau nei 100 darbuotojų. Su savo auditorija jis dalijasi realiomis, sėkmingai savo versle patikrintomis ir pasiteisinusiomis strategijomis. Nenuostabu, kad šiandien į jį kreipiasi šešiaženkles sumas savo finansų ataskaitose skaičiuojančios bendrovės iš įvairiausių sektorių: nuo technologinių startuolių, greito maisto restoranų, bankų, telekomunikacijų milžinių, biotechnologijų kompanijų. Visos jos pageidauja išgirsti iš Michelio, kaip savo kompanijoje įdiegti „Pirmiausia - žmonės“ kultūrą (People First Culture).
Michelis – šios organizacinės filosofijos kūrėjas. Jį kviečiančioms bendrovėmis visame pasaulyje jis pasakoja apie strategijas, padedančias įtvirtinti tokį požiūrį organizacijos viduje.
Klientų patirties valdymas
Šiandien vienintelis kelias išlikti – tai išsiskiri iš minios. Paulas Wearmouthas, „WOW klientų aptarnavimo“ ir „WOW klientų patirties“ autorius, žino, jog niekas kitas nepadės taip efektyviai pritraukti klientų ir išlaikyti juos patenkintus, kaip išskirtinis klientų aptarnavimas. Tad kaipgi sukurti WOW lygio klientų aptarnavimą ir iš esmės pakeisti žaidimo taisykles?
Paulas gali Jums parodyti, kaip tapti prioritetu klientų akyse. Kaip būti nepalyginamiems su konkurentais, o klientus paversti Jūsų verslo ambasadoriais, perpasakojančiais Jūsų istoriją. Į klientų aptarnavimą jis gilinasi jau daugiau nei 20 metų, tikrai turi kuo pasidalinti ir labai noriai tą daro. Paulas be galo mėgstą pasakoti ir kalba su dideliu užsidegimu – jo požiūris neabejotinai įžiebs ugnį ir Jūsų komandos akyse.
Interaktyviame pristatyme Jūs ne tik išgirsite minčių, kurias galėsite tuoj pat pritaikyti, bet ir pajusite įkvėpimą generuoti dar ir dar daugiau idėjų.
Įkvepianti lyderystė / Pardavimai
Didžiosios Britanijos lektorė, turinti dviejų dešimtmečių pardavimų patirtį, pristato efektyvius sąmoningumo (angl. mindful) pardavimų principus. Tai – universalūs principai, tinkantys ne tik pardavimų komandoms, bet ir visiems verslo vadovams. Visiems, kurie nori sukurti realią vertę klientams, auginti savo verslą ir svarbiausia – pasiekti iškeltus tikslus.
Anis žino, jog veiklos ir pardavimų sėkmės pradžia – mąstyme. Jos sąmoningumo (angl. mindful) pardavimų programa praktiškai supažindina su strategijomis ir būdais, kaip įveikti baimes, sustiprinti pasitikėjimą savimi, auginti pardavimus ir pasiekti užsibrėžtus tikslus. Ir visa tai daryti nevirstant įkyriu atstumiančiu pardavėju, kurio visi tik ir trokšta atsikratyti.
Anis ekspertinės įžvalgos apie dėmesingumą praktikoje jau padėjo užaugti ne vienai organizacijai.
Derybos / Pardavimai
Simonas yra pardavimų vadybos ekspertas su išskirtiniu talentu – savo sesijų dalyvius it žadintuvas pažadina iš minčių, veiksmų ir motyvacijos sąstingio. Jis kalba karštai, įtikinamai ir įkvepia dideliems darbams. Galite būti tikri, kad Simono dėka Jūsų pardavimų kreivė pakils aukštyn – jis parodys pardavėjams, kaip būti keliais žingsniais priekyje visų kitų.
Simonas turi turtingą intensyvios verslo vystymo patirties bagažą, o šį pastiprina dar ir gilios psichologijos žinios, kurių įgavo studijuodamas psichologijos magistrantūroje.
Simono mokymai yra labai aiškūs, jis kalba konkrečiai ir pateikia daug pavyzdžių. Jis suprantamai išdėsto, kaip siekti ir sėkmingai pasiekti išskirtinių rezultatų. Šio lektoriaus metodų dėka įmonės pelno eilutėje pamatysite vis didesnius skaičius ir sužinosite, kaip išlaikyti pirmaujančias pozicijas.
Įkvepianti lyderystė
Johnas Dabrowskis pradėjo savo karjerą kaip profesionalus Anglijos krepšinio žaidėjas. Jam iki šiol tebepriklauso niekieno nesumuštas rekordas – 98 asmeniniai taškai per vienerias rungtynes. Vėliau Johnas žengė į reklamos bei rinkodaros pasaulį ir vadovavo ne vieną apdovanojimą nuskynusiai agentūrai.
Versle Johnas turi daugiau nei 30 metų patirtį, tad greitai perpranta, su kokiais iššūkiais susiduriate kaip žmogus, kaip komanda ar kaip organizacija. Jis yra ir sertifikuotas NLP treneris, gebantis sausą teoriją be galo efektyviai paversti praktiškomis įžvalgomis, kurias galima tuoj pat įgyvendinti.
Johnas – įkvepiantis lektorius, treneris, žinantis, kaip pakeisti požiūrį ir pažadinti motyvaciją, savo asortimente turintis įvairiems atvejams tinkamų įrankių ir strategijų. Sumaniai jais naudodamasis jis padeda komandoms pasiekti verslo ir asmeninės sėkmės ir parodo, kaip norimą ateitį kurti jau šiandien.
Įkvepianti lyderystė
Emocinio intelekto bei lyderystės ekspertė ir trenerė, padedanti verslams žengti sėkmės keliu. Uždeganti kalbėtoja, turinti net dviejų dešimtmečių patirtį komunikacijos, ugdomojo vadovavimo bei organizacijų vystymo srityse.
Anita per emocinio intelekto mokymus padeda lyderiams išmokti suprasti bei valdyti savo emocijas, o šis įgūdis be galo svarbus norint pasiekti profesinių ir asmeninių laimėjimų.
Anitos sesijų temos: Autentiška lyderystė – gebėjimas suprasti ir kontroliuoti savo (bei kitų) emocijas padeda tapti geresniu lyderiu; Pokyčių bei konfliktų valdymas – aukštesnis emocinis intelektas itin sustiprina komandos dvasią dinamiškoje aplinkoje; Geresnė savęs versija – sustiprinkite savimotyvaciją, ugdykite komunikacijos įgūdžius; Darbuotojų įsitraukimas – kaip jo pasiekti didinant darbuotojų emocinį intelektą.
Įkvepianti lyderystė / Pardavimai
Gavinas aistringai gilinasi į stulbinančių rezultatų pasiekusių komandų ir žmonių sėkmės paslaptis. Kur jų sėkmės raktas?
Jis tiki, kad esminis rezultatyviausių darbuotojų bruožas yra ištvermingas būdas arba tiesiog atkaklumas, padedantis išlaikyti pasitikėjimą savimi ir kryptingai veikti net tada, kai kiti pasiduoda. Gavinas visą savo profesinį kelią paskyrė tam, kad išgrynintų šias savybes ir veiksmingai jas perteiktų kitiems. Tam jis sukūrė paprastą, bet labai veiksmingą strategiją, pavadintą „Aš esu 10“. Vadovaudamasis ja, kiekvienas gali pradėti eiti sėkmės keliu – tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime.
Gavinas save apibūdina kaip „pokyčių katalizatorių“, padedantį taikyti „Aš esu 10“ strategijos taisykles. O šios leidžia suformuoti pasaulinio lygio žaidėjų komandas, kuriančias nenukopijuojamą konkurencinį pranašumą. Jo klientai – „Bosh“, „Shell“, „The Royal Bank of Canada“, „Microsoft“, „Jaguar“, „Spotify“...
Geoffas Rammas – vienas labiausiai įkvepiančių rinkodaros ir pardavimų guru iš Jungtinės Karalystės. Anot jo, vienintelis būdas pritraukti daugiau klientų – žadą gniaužianti rinkodara. O kai ji veikia išvien su tobulai sustyguotu klientų aptarnavimu, tai – tiesiausias kelias į klestintį, pelningą ir tvarų verslą. Tad kaip išgryninti išties sėkmingas rinkodaros idėjas? Kaip sukurti klientų patirtį, kurią jūsų klientai dar ilgai minės geru žodžiu? Geoffas žino, kaip tapti geidžiamu klientų, nekenčiamu konkurentų ir ryškiausiai šviečiančia žvaigžde savo sektoriuje. Interaktyvios sesijos metu jūsų komanda ne tik išgirs fantastiškų idėjų, bet ir pati taps tokių idėjų generatore ir degs noru jas įgyvendinti. Unikalių Geoffo įžvalgų dėka įmonės visuose pasaulio žemynuose sugebėjo pralenkti savo konkurentus. Jo klientų sąraše – tokios kompanijos kaip „British airways“, „Suzuki“, „Xerox“, „Tesco mobile“, „InterContinentals Hotels group“...
Michelis – pasaulinio garso ekspertas klientų aptarnavimo, darbuotojų įsitraukimo ir organizacijos kultūros srityse. Ne tik teoretikas, bet ir praktikas – jis pats užaugino svetingumo versle veikiančią įmonę iki dešimčių milijonų metinės apyvartos bei daugiau nei 100 darbuotojų. Su savo auditorija jis dalijasi realiomis, sėkmingai savo versle patikrintomis ir pasiteisinusiomis strategijomis. Nenuostabu, kad šiandien į jį kreipiasi šešiaženkles sumas savo finansų ataskaitose skaičiuojančios bendrovės iš įvairiausių sektorių: nuo technologinių startuolių, greito maisto restoranų, bankų, telekomunikacijų milžinių, biotechnologijų kompanijų. Visos jos pageidauja išgirsti iš Michelio, kaip savo kompanijoje įdiegti „Pirmiausia - žmonės“ kultūrą (People First Culture). Michelis – šios organizacinės filosofijos kūrėjas. Jį kviečiančioms bendrovėmis visame pasaulyje jis pasakoja apie strategijas, padedančias įtvirtinti tokį požiūrį organizacijos viduje.
Šiandien vienintelis kelias išlikti – tai išsiskiri iš minios. Paulas Wearmouthas, „WOW klientų aptarnavimo“ ir „WOW klientų patirties“ autorius, žino, jog niekas kitas nepadės taip efektyviai pritraukti klientų ir išlaikyti juos patenkintus, kaip išskirtinis klientų aptarnavimas. Tad kaipgi sukurti WOW lygio klientų aptarnavimą ir iš esmės pakeisti žaidimo taisykles? Paulas gali Jums parodyti, kaip tapti prioritetu klientų akyse. Kaip būti nepalyginamiems su konkurentais, o klientus paversti Jūsų verslo ambasadoriais, perpasakojančiais Jūsų istoriją. Į klientų aptarnavimą jis gilinasi jau daugiau nei 20 metų, tikrai turi kuo pasidalinti ir labai noriai tą daro. Paulas be galo mėgstą pasakoti ir kalba su dideliu užsidegimu – jo požiūris neabejotinai įžiebs ugnį ir Jūsų komandos akyse. Interaktyviame pristatyme Jūs ne tik išgirsite minčių, kurias galėsite tuoj pat pritaikyti, bet ir pajusite įkvėpimą generuoti dar ir dar daugiau idėjų.
Didžiosios Britanijos lektorė, turinti dviejų dešimtmečių pardavimų patirtį, pristato efektyvius sąmoningumo (angl. mindful) pardavimų principus. Tai – universalūs principai, tinkantys ne tik pardavimų komandoms, bet ir visiems verslo vadovams. Visiems, kurie nori sukurti realią vertę klientams, auginti savo verslą ir svarbiausia – pasiekti iškeltus tikslus. Anis žino, jog veiklos ir pardavimų sėkmės pradžia – mąstyme. Jos sąmoningumo (angl. mindful) pardavimų programa praktiškai supažindina su strategijomis ir būdais, kaip įveikti baimes, sustiprinti pasitikėjimą savimi, auginti pardavimus ir pasiekti užsibrėžtus tikslus. Ir visa tai daryti nevirstant įkyriu atstumiančiu pardavėju, kurio visi tik ir trokšta atsikratyti. Anis ekspertinės įžvalgos apie dėmesingumą praktikoje jau padėjo užaugti ne vienai organizacijai.
Simonas yra pardavimų vadybos ekspertas su išskirtiniu talentu – savo sesijų dalyvius it žadintuvas pažadina iš minčių, veiksmų ir motyvacijos sąstingio. Jis kalba karštai, įtikinamai ir įkvepia dideliems darbams. Galite būti tikri, kad Simono dėka Jūsų pardavimų kreivė pakils aukštyn – jis parodys pardavėjams, kaip būti keliais žingsniais priekyje visų kitų. Simonas turi turtingą intensyvios verslo vystymo patirties bagažą, o šį pastiprina dar ir gilios psichologijos žinios, kurių įgavo studijuodamas psichologijos magistrantūroje. Simono mokymai yra labai aiškūs, jis kalba konkrečiai ir pateikia daug pavyzdžių. Jis suprantamai išdėsto, kaip siekti ir sėkmingai pasiekti išskirtinių rezultatų. Šio lektoriaus metodų dėka įmonės pelno eilutėje pamatysite vis didesnius skaičius ir sužinosite, kaip išlaikyti pirmaujančias pozicijas.
Johnas Dabrowskis pradėjo savo karjerą kaip profesionalus Anglijos krepšinio žaidėjas. Jam iki šiol tebepriklauso niekieno nesumuštas rekordas – 98 asmeniniai taškai per vienerias rungtynes. Vėliau Johnas žengė į reklamos bei rinkodaros pasaulį ir vadovavo ne vieną apdovanojimą nuskynusiai agentūrai. Versle Johnas turi daugiau nei 30 metų patirtį, tad greitai perpranta, su kokiais iššūkiais susiduriate kaip žmogus, kaip komanda ar kaip organizacija. Jis yra ir sertifikuotas NLP treneris, gebantis sausą teoriją be galo efektyviai paversti praktiškomis įžvalgomis, kurias galima tuoj pat įgyvendinti. Johnas – įkvepiantis lektorius, treneris, žinantis, kaip pakeisti požiūrį ir pažadinti motyvaciją, savo asortimente turintis įvairiems atvejams tinkamų įrankių ir strategijų. Sumaniai jais naudodamasis jis padeda komandoms pasiekti verslo ir asmeninės sėkmės ir parodo, kaip norimą ateitį kurti jau šiandien.
Emocinio intelekto bei lyderystės ekspertė ir trenerė, padedanti verslams žengti sėkmės keliu. Uždeganti kalbėtoja, turinti net dviejų dešimtmečių patirtį komunikacijos, ugdomojo vadovavimo bei organizacijų vystymo srityse. Anita per emocinio intelekto mokymus padeda lyderiams išmokti suprasti bei valdyti savo emocijas, o šis įgūdis be galo svarbus norint pasiekti profesinių ir asmeninių laimėjimų. Anitos sesijų temos: Autentiška lyderystė – gebėjimas suprasti ir kontroliuoti savo (bei kitų) emocijas padeda tapti geresniu lyderiu; Pokyčių bei konfliktų valdymas – aukštesnis emocinis intelektas itin sustiprina komandos dvasią dinamiškoje aplinkoje; Geresnė savęs versija – sustiprinkite savimotyvaciją, ugdykite komunikacijos įgūdžius; Darbuotojų įsitraukimas – kaip jo pasiekti didinant darbuotojų emocinį intelektą.
Gavinas aistringai gilinasi į stulbinančių rezultatų pasiekusių komandų ir žmonių sėkmės paslaptis. Kur jų sėkmės raktas? Jis tiki, kad esminis rezultatyviausių darbuotojų bruožas yra ištvermingas būdas arba tiesiog atkaklumas, padedantis išlaikyti pasitikėjimą savimi ir kryptingai veikti net tada, kai kiti pasiduoda. Gavinas visą savo profesinį kelią paskyrė tam, kad išgrynintų šias savybes ir veiksmingai jas perteiktų kitiems. Tam jis sukūrė paprastą, bet labai veiksmingą strategiją, pavadintą „Aš esu 10“. Vadovaudamasis ja, kiekvienas gali pradėti eiti sėkmės keliu – tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime. Gavinas save apibūdina kaip „pokyčių katalizatorių“, padedantį taikyti „Aš esu 10“ strategijos taisykles. O šios leidžia suformuoti pasaulinio lygio žaidėjų komandas, kuriančias nenukopijuojamą konkurencinį pranašumą. Jo klientai – „Bosh“, „Shell“, „The Royal Bank of Canada“, „Microsoft“, „Jaguar“, „Spotify“ ir kt.