• Vadovų komandos vidiniai mokymai

Pasaulinė patirtis

Praplėskite savo verslo horizontus pasinaudodami pasaulinio lygio verslo lektorių įžvalgomis, ilgamete patirtimi, motyvacija ir strategijomis.

Pritaikyta Jūsų verslui

Tarptautiniai lektoriai pasirengę sustiprinti savo interaktyvias sesijas bei pranešimus Jūsų sektoriui aktualiais pavyzdžiais.

Pasidalinant kaštus 

Dalijimosi ekonomika leidžia pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas už žemesnę kainą. Šie lektoriai atvykę į Lietuvą surengs sesijas keliose įmonėse, o kiekviena jų mokės tik už savo konsultacijų laiką. Tai leidžia Jums sumažinti vidinių mokymų įmonėje kaštus.

Taupantis laiką formatas

Kad Jūsų vadovų komandai liktų daugiau laiko darbui ir mokymų metu gimusių idėjų įgyvendinimui, lektorių įžvalgos bei išmintis sukoncentruota į 3-4 valandų mokymų kursą. Pasaulinė patirtis – per pusę dienos trunkančią intensyvią mokymų sesiją.

 

GEOFF RAMM

Rinkodara / Klientų patirties valdymas

Geoffas Rammas – vienas labiausiai įkvepiančių rinkodaros ir pardavimų guru iš Jungtinės Karalystės. Anot jo, vienintelis būdas pritraukti daugiau klientų – žadą gniaužianti rinkodara. O kai ji veikia išvien su tobulai sustyguotu klientų aptarnavimu, tai – tiesiausias kelias į klestintį, pelningą ir tvarų verslą.

Tad kaip išgryninti išties sėkmingas rinkodaros idėjas? Kaip sukurti klientų patirtį, kurią jūsų klientai dar ilgai minės geru žodžiu? Geoffas žino, kaip tapti geidžiamu klientų, nekenčiamu konkurentų ir ryškiausiai šviečiančia žvaigžde savo sektoriuje. Interaktyvios sesijos metu jūsų komanda ne tik išgirs fantastiškų idėjų, bet ir pati taps tokių idėjų generatore ir degs noru jas įgyvendinti.

Unikalių Geoffo įžvalgų dėka įmonės visuose pasaulio žemynuose sugebėjo pralenkti savo konkurentus. Jo klientų sąraše – tokios kompanijos kaip „British airways“, „Suzuki“, „Xerox“, „Tesco mobile“, „InterContinentals Hotels group“...

 

MICHEL FALCON

Strategija / Klientų patirties valdymas

Michelis – pasaulinio garso ekspertas klientų aptarnavimo, darbuotojų įsitraukimo ir organizacijos kultūros srityse. Ne tik teoretikas, bet ir praktikas – jis pats užaugino svetingumo versle veikiančią įmonę iki dešimčių milijonų metinės apyvartos bei daugiau nei 100 darbuotojų. Su savo auditorija jis dalijasi realiomis, sėkmingai savo versle patikrintomis ir pasiteisinusiomis strategijomis. Nenuostabu, kad šiandien į jį kreipiasi šešiaženkles sumas savo finansų ataskaitose skaičiuojančios bendrovės iš įvairiausių sektorių: nuo technologinių startuolių, greito maisto restoranų, bankų, telekomunikacijų milžinių, biotechnologijų kompanijų. Visos jos pageidauja išgirsti iš Michelio, kaip savo kompanijoje įdiegti „Pirmiausia - žmonės“ kultūrą (People First Culture).

Michelis – šios organizacinės filosofijos kūrėjas. Jį kviečiančioms bendrovėmis visame pasaulyje jis pasakoja apie strategijas, padedančias įtvirtinti tokį požiūrį organizacijos viduje.

PAUL WEARMOUTH

Klientų patirties valdymas

Šiandien vienintelis kelias išlikti – tai išsiskiri iš minios. Paulas Wearmouthas, „WOW klientų aptarnavimo“ ir „WOW klientų patirties“ autorius, žino, jog niekas kitas nepadės taip efektyviai pritraukti klientų ir išlaikyti juos patenkintus, kaip išskirtinis klientų aptarnavimas. Tad kaipgi sukurti WOW lygio klientų aptarnavimą ir iš esmės pakeisti žaidimo taisykles?

Paulas gali Jums parodyti, kaip tapti prioritetu klientų akyse. Kaip būti nepalyginamiems su konkurentais, o klientus paversti Jūsų verslo ambasadoriais, perpasakojančiais Jūsų istoriją. Į klientų aptarnavimą jis gilinasi jau daugiau nei 20 metų, tikrai turi kuo pasidalinti ir labai noriai tą daro. Paulas be galo mėgstą pasakoti ir kalba su dideliu užsidegimu – jo požiūris neabejotinai įžiebs ugnį ir Jūsų komandos akyse.

Interaktyviame pristatyme Jūs ne tik išgirsite minčių, kurias galėsite tuoj pat pritaikyti, bet ir pajusite įkvėpimą generuoti dar ir dar daugiau idėjų.

ANIS QIZILBASH

Įkvepianti lyderystė / Pardavimai

Didžiosios Britanijos lektorė, turinti dviejų dešimtmečių pardavimų patirtį, pristato efektyvius sąmoningumo (angl. mindful) pardavimų principus. Tai – universalūs principai, tinkantys ne tik pardavimų komandoms, bet ir visiems verslo vadovams. Visiems, kurie nori sukurti realią vertę klientams, auginti savo verslą ir svarbiausia – pasiekti iškeltus tikslus.

Anis žino, jog veiklos ir pardavimų sėkmės pradžia – mąstyme. Jos sąmoningumo (angl. mindful) pardavimų programa praktiškai supažindina su strategijomis ir būdais, kaip įveikti baimes, sustiprinti pasitikėjimą savimi, auginti pardavimus ir pasiekti užsibrėžtus tikslus. Ir visa tai daryti nevirstant įkyriu atstumiančiu pardavėju, kurio visi tik ir trokšta atsikratyti.

Anis ekspertinės įžvalgos apie dėmesingumą praktikoje jau padėjo užaugti ne vienai organizacijai.

SIMON HAZELDINE

Derybos / Pardavimai

Simonas yra pardavimų vadybos ekspertas su išskirtiniu talentu – savo sesijų dalyvius it žadintuvas pažadina iš minčių, veiksmų ir motyvacijos sąstingio. Jis kalba karštai, įtikinamai ir įkvepia dideliems darbams. Galite būti tikri, kad Simono dėka Jūsų pardavimų kreivė pakils aukštyn – jis parodys pardavėjams, kaip būti keliais žingsniais priekyje visų kitų.

Simonas turi turtingą intensyvios verslo vystymo patirties bagažą, o šį pastiprina dar ir gilios psichologijos žinios, kurių įgavo studijuodamas psichologijos magistrantūroje.

Simono mokymai yra labai aiškūs, jis kalba konkrečiai ir pateikia daug pavyzdžių. Jis suprantamai išdėsto, kaip siekti ir sėkmingai pasiekti išskirtinių rezultatų. Šio lektoriaus metodų dėka įmonės pelno eilutėje pamatysite vis didesnius skaičius ir sužinosite, kaip išlaikyti pirmaujančias pozicijas.

JOHN DABROWSKI

Įkvepianti lyderystė

Johnas Dabrowskis pradėjo savo karjerą kaip profesionalus Anglijos krepšinio žaidėjas. Jam iki šiol tebepriklauso niekieno nesumuštas rekordas – 98 asmeniniai taškai per vienerias rungtynes. Vėliau Johnas žengė į reklamos bei rinkodaros pasaulį ir vadovavo ne vieną apdovanojimą nuskynusiai agentūrai. 

Versle Johnas turi daugiau nei 30 metų patirtį, tad greitai perpranta, su kokiais iššūkiais susiduriate kaip žmogus, kaip komanda ar kaip organizacija. Jis yra ir sertifikuotas NLP treneris, gebantis sausą teoriją be galo efektyviai paversti praktiškomis įžvalgomis, kurias galima tuoj pat įgyvendinti.

Johnas – įkvepiantis lektorius, treneris, žinantis, kaip pakeisti požiūrį ir pažadinti motyvaciją, savo asortimente turintis įvairiems atvejams tinkamų įrankių ir strategijų. Sumaniai jais naudodamasis jis padeda komandoms pasiekti verslo ir asmeninės sėkmės ir parodo, kaip norimą ateitį kurti jau šiandien.

ANITA SAUVAGE

Įkvepianti lyderystė

Emocinio intelekto bei lyderystės ekspertė ir trenerė, padedanti verslams žengti sėkmės keliu. Uždeganti kalbėtoja, turinti net dviejų dešimtmečių patirtį komunikacijos, ugdomojo vadovavimo bei organizacijų vystymo srityse. 

Anita per emocinio intelekto mokymus padeda lyderiams išmokti suprasti bei valdyti savo emocijas, o šis įgūdis be galo svarbus norint pasiekti profesinių ir asmeninių laimėjimų. 

Anitos sesijų temos: Autentiška lyderystė – gebėjimas suprasti ir kontroliuoti savo (bei kitų) emocijas padeda tapti geresniu lyderiu; Pokyčių bei konfliktų valdymas – aukštesnis emocinis intelektas itin sustiprina komandos dvasią dinamiškoje aplinkoje; Geresnė savęs versija – sustiprinkite savimotyvaciją, ugdykite komunikacijos įgūdžius; Darbuotojų įsitraukimas – kaip jo pasiekti didinant darbuotojų emocinį intelektą.

GAVIN INGHAM

Įkvepianti lyderystė / Pardavimai

Gavinas aistringai gilinasi į stulbinančių rezultatų pasiekusių komandų ir žmonių sėkmės paslaptis. Kur jų sėkmės raktas? 

 Jis tiki, kad esminis rezultatyviausių darbuotojų bruožas yra ištvermingas būdas arba tiesiog atkaklumas, padedantis išlaikyti pasitikėjimą savimi ir kryptingai veikti net tada, kai kiti pasiduoda. Gavinas visą savo profesinį kelią paskyrė tam, kad išgrynintų šias savybes ir veiksmingai jas perteiktų kitiems. Tam jis sukūrė paprastą, bet labai veiksmingą strategiją, pavadintą „Aš esu 10“. Vadovaudamasis ja, kiekvienas gali pradėti eiti sėkmės keliu – tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime. 

Gavinas save apibūdina kaip „pokyčių katalizatorių“, padedantį taikyti „Aš esu 10“ strategijos taisykles. O šios leidžia suformuoti pasaulinio lygio žaidėjų komandas, kuriančias nenukopijuojamą konkurencinį pranašumą. Jo klientai –  „Bosh“, „Shell“, „The Royal Bank of Canada“, „Microsoft“, „Jaguar“, „Spotify“...

Pranešėjai

GEOFF RAMM
photo
GEOFF RAMM
Rinkodara / Klientų patirties valdymas

Geoffas Rammas – vienas labiausiai įkvepiančių rinkodaros ir pardavimų guru iš Jungtinės Karalystės. Anot jo, vienintelis būdas pritraukti daugiau klientų – žadą gniaužianti rinkodara. O kai ji veikia išvien su tobulai sustyguotu klientų aptarnavimu, tai – tiesiausias kelias į klestintį, pelningą ir tvarų verslą. Tad kaip išgryninti išties sėkmingas rinkodaros idėjas? Kaip sukurti klientų patirtį, kurią jūsų klientai dar ilgai minės geru žodžiu? Geoffas žino, kaip tapti geidžiamu klientų, nekenčiamu konkurentų ir ryškiausiai šviečiančia žvaigžde savo sektoriuje. Interaktyvios sesijos metu jūsų komanda ne tik išgirs fantastiškų idėjų, bet ir pati taps tokių idėjų generatore ir degs noru jas įgyvendinti. Unikalių Geoffo įžvalgų dėka įmonės visuose pasaulio žemynuose sugebėjo pralenkti savo konkurentus. Jo klientų sąraše – tokios kompanijos kaip „British airways“, „Suzuki“, „Xerox“, „Tesco mobile“, „InterContinentals Hotels group“...

GEOFF RAMM
Rinkodara / Klientų patirties valdymas
MICHEL FALCON
photo
MICHEL FALCON
Strategija / Klientų patirties valdymas

Michelis – pasaulinio garso ekspertas klientų aptarnavimo, darbuotojų įsitraukimo ir organizacijos kultūros srityse. Ne tik teoretikas, bet ir praktikas – jis pats užaugino svetingumo versle veikiančią įmonę iki dešimčių milijonų metinės apyvartos bei daugiau nei 100 darbuotojų. Su savo auditorija jis dalijasi realiomis, sėkmingai savo versle patikrintomis ir pasiteisinusiomis strategijomis. Nenuostabu, kad šiandien į jį kreipiasi šešiaženkles sumas savo finansų ataskaitose skaičiuojančios bendrovės iš įvairiausių sektorių: nuo technologinių startuolių, greito maisto restoranų, bankų, telekomunikacijų milžinių, biotechnologijų kompanijų. Visos jos pageidauja išgirsti iš Michelio, kaip savo kompanijoje įdiegti „Pirmiausia - žmonės“ kultūrą (People First Culture). Michelis – šios organizacinės filosofijos kūrėjas. Jį kviečiančioms bendrovėmis visame pasaulyje jis pasakoja apie strategijas, padedančias įtvirtinti tokį požiūrį organizacijos viduje.

MICHEL FALCON
Strategija / Klientų patirties valdymas
PAUL WEARMOUTH
photo
PAUL WEARMOUTH
Klientų patirties valdymas

Šiandien vienintelis kelias išlikti – tai išsiskiri iš minios. Paulas Wearmouthas, „WOW klientų aptarnavimo“ ir „WOW klientų patirties“ autorius, žino, jog niekas kitas nepadės taip efektyviai pritraukti klientų ir išlaikyti juos patenkintus, kaip išskirtinis klientų aptarnavimas. Tad kaipgi sukurti WOW lygio klientų aptarnavimą ir iš esmės pakeisti žaidimo taisykles? Paulas gali Jums parodyti, kaip tapti prioritetu klientų akyse. Kaip būti nepalyginamiems su konkurentais, o klientus paversti Jūsų verslo ambasadoriais, perpasakojančiais Jūsų istoriją. Į klientų aptarnavimą jis gilinasi jau daugiau nei 20 metų, tikrai turi kuo pasidalinti ir labai noriai tą daro. Paulas be galo mėgstą pasakoti ir kalba su dideliu užsidegimu – jo požiūris neabejotinai įžiebs ugnį ir Jūsų komandos akyse. Interaktyviame pristatyme Jūs ne tik išgirsite minčių, kurias galėsite tuoj pat pritaikyti, bet ir pajusite įkvėpimą generuoti dar ir dar daugiau idėjų.

PAUL WEARMOUTH
Klientų patirties valdymas
ANIS QIZILBASH
photo
ANIS QIZILBASH
Įkvepianti lyderystė / Pardavimai

Didžiosios Britanijos lektorė, turinti dviejų dešimtmečių pardavimų patirtį, pristato efektyvius sąmoningumo (angl. mindful) pardavimų principus. Tai – universalūs principai, tinkantys ne tik pardavimų komandoms, bet ir visiems verslo vadovams. Visiems, kurie nori sukurti realią vertę klientams, auginti savo verslą ir svarbiausia – pasiekti iškeltus tikslus. Anis žino, jog veiklos ir pardavimų sėkmės pradžia – mąstyme. Jos sąmoningumo (angl. mindful) pardavimų programa praktiškai supažindina su strategijomis ir būdais, kaip įveikti baimes, sustiprinti pasitikėjimą savimi, auginti pardavimus ir pasiekti užsibrėžtus tikslus. Ir visa tai daryti nevirstant įkyriu atstumiančiu pardavėju, kurio visi tik ir trokšta atsikratyti. Anis ekspertinės įžvalgos apie dėmesingumą praktikoje jau padėjo užaugti ne vienai organizacijai.

ANIS QIZILBASH
Įkvepianti lyderystė / Pardavimai
SIMON HAZELDINE
photo
SIMON HAZELDINE
Derybos / Pardavimai

Simonas yra pardavimų vadybos ekspertas su išskirtiniu talentu – savo sesijų dalyvius it žadintuvas pažadina iš minčių, veiksmų ir motyvacijos sąstingio. Jis kalba karštai, įtikinamai ir įkvepia dideliems darbams. Galite būti tikri, kad Simono dėka Jūsų pardavimų kreivė pakils aukštyn – jis parodys pardavėjams, kaip būti keliais žingsniais priekyje visų kitų. Simonas turi turtingą intensyvios verslo vystymo patirties bagažą, o šį pastiprina dar ir gilios psichologijos žinios, kurių įgavo studijuodamas psichologijos magistrantūroje. Simono mokymai yra labai aiškūs, jis kalba konkrečiai ir pateikia daug pavyzdžių. Jis suprantamai išdėsto, kaip siekti ir sėkmingai pasiekti išskirtinių rezultatų. Šio lektoriaus metodų dėka įmonės pelno eilutėje pamatysite vis didesnius skaičius ir sužinosite, kaip išlaikyti pirmaujančias pozicijas.

SIMON HAZELDINE
Derybos / Pardavimai
JOHN DABROWSKI
photo
JOHN DABROWSKI
Įkvepianti lyderystė

Johnas Dabrowskis pradėjo savo karjerą kaip profesionalus Anglijos krepšinio žaidėjas. Jam iki šiol tebepriklauso niekieno nesumuštas rekordas – 98 asmeniniai taškai per vienerias rungtynes. Vėliau Johnas žengė į reklamos bei rinkodaros pasaulį ir vadovavo ne vieną apdovanojimą nuskynusiai agentūrai.  Versle Johnas turi daugiau nei 30 metų patirtį, tad greitai perpranta, su kokiais iššūkiais susiduriate kaip žmogus, kaip komanda ar kaip organizacija. Jis yra ir sertifikuotas NLP treneris, gebantis sausą teoriją be galo efektyviai paversti praktiškomis įžvalgomis, kurias galima tuoj pat įgyvendinti. Johnas – įkvepiantis lektorius, treneris, žinantis, kaip pakeisti požiūrį ir pažadinti motyvaciją, savo asortimente turintis įvairiems atvejams tinkamų įrankių ir strategijų. Sumaniai jais naudodamasis jis padeda komandoms pasiekti verslo ir asmeninės sėkmės ir parodo, kaip norimą ateitį kurti jau šiandien.

JOHN DABROWSKI
Įkvepianti lyderystė
ANITA SAUVAGE
photo
ANITA SAUVAGE
Įkvepianti lyderystė

Emocinio intelekto bei lyderystės ekspertė ir trenerė, padedanti verslams žengti sėkmės keliu. Uždeganti kalbėtoja, turinti net dviejų dešimtmečių patirtį komunikacijos, ugdomojo vadovavimo bei organizacijų vystymo srityse.  Anita per emocinio intelekto mokymus padeda lyderiams išmokti suprasti bei valdyti savo emocijas, o šis įgūdis be galo svarbus norint pasiekti profesinių ir asmeninių laimėjimų.  Anitos sesijų temos: Autentiška lyderystė – gebėjimas suprasti ir kontroliuoti savo (bei kitų) emocijas padeda tapti geresniu lyderiu; Pokyčių bei konfliktų valdymas – aukštesnis emocinis intelektas itin sustiprina komandos dvasią dinamiškoje aplinkoje; Geresnė savęs versija – sustiprinkite savimotyvaciją, ugdykite komunikacijos įgūdžius; Darbuotojų įsitraukimas – kaip jo pasiekti didinant darbuotojų emocinį intelektą.

ANITA SAUVAGE
Įkvepianti lyderystė
GAVIN INGHAM
photo
GAVIN INGHAM
Įkvepianti lyderystė / Pardavimai

Gavinas aistringai gilinasi į stulbinančių rezultatų pasiekusių komandų ir žmonių sėkmės paslaptis. Kur jų sėkmės raktas?   Jis tiki, kad esminis rezultatyviausių darbuotojų bruožas yra ištvermingas būdas arba tiesiog atkaklumas, padedantis išlaikyti pasitikėjimą savimi ir kryptingai veikti net tada, kai kiti pasiduoda. Gavinas visą savo profesinį kelią paskyrė tam, kad išgrynintų šias savybes ir veiksmingai jas perteiktų kitiems. Tam jis sukūrė paprastą, bet labai veiksmingą strategiją, pavadintą „Aš esu 10“. Vadovaudamasis ja, kiekvienas gali pradėti eiti sėkmės keliu – tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime.  Gavinas save apibūdina kaip „pokyčių katalizatorių“, padedantį taikyti „Aš esu 10“ strategijos taisykles. O šios leidžia suformuoti pasaulinio lygio žaidėjų komandas, kuriančias nenukopijuojamą konkurencinį pranašumą. Jo klientai –  „Bosh“, „Shell“, „The Royal Bank of Canada“, „Microsoft“, „Jaguar“, „Spotify“ ir kt.

GAVIN INGHAM
Įkvepianti lyderystė / Pardavimai
„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus