• Sėkmės kodas 2025-iesiems:
    el. komercijos ateities strategijos

    Tiesioginė transliacija internetu

Renginio organizatorius

Partneris

Renginyje aptarsime :

  • Kokie vėjai pūs 2025-aisiais el. komercijos srityje?
  • Drąsūs sprendimai plečiantis į užsienio rinkas
  • Klientų poreikių žemėlapis: kaip sėkmingai juo laviruoti?
  • Technologijos ir inovacijos, kurios ves į priekį 2025-aisiais

 

Kaip „kepti“ sėkmingas klientų patirtis?


Asta Dirvonskienė

„Inbank“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė


 

Omnichannel sprendimai: sinergija tarp offline ir online kanalų


Donatas Mickus

„Inbank“ pardavimų skyriaus vadovas


 

The role of Innovation and technology driving e-commerce  business


Kaspars Karaševskis

„PIGU.LT“ Commercial Excellence and Sales Activation Director


 

DISKUSIJA

 

Drąsūs sprendimai plečiantis į užsienio rinkas


Vaidotas Rimeikis, „Inbank“ Lietuvos filialo vadovas, 
Marijus Plančiūnas, „Paysera“ generalinis direktorius, 
   
Diskusiją moderuos Živilė Vaškytė-Lubienė, tvarumo konsultacijų įmonės „Enough“ partnerė, tvarumo ir komunikacijos konsultantė


 

Skaitmeninė revoliucija kelionių sektoriuje: AirGuru patirtis ir vizija


Eglė Grašytė

„Airguru.lt“ CEO


 

Subscription Based Rental Model


Lisanna Õunap

„Inbank“ International Growth Project Manager


 

Pardavimų augimas 2025? Iššūkiai ir strategijos.


Iveta Legotė

„Kavos draugo“ Lietuvos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos ir Olandijos rinkų pardavimų vadovė


 

„Beveik pardaviau“. Kodėl prarandame klientą paskutiniame žingsnyje?


Vitalijus Dubietis

„verskis.lt“ vadovas


 

Renginio moderatorius


Ugnius Savickas

Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius


 

Pranešėjai

Asta Dirvonskienė
photo
Asta Dirvonskienė
„Inbank“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė

Kaip „kepti“ sėkmingas klientų patirtis?

Asta Dirvonskienė
„Inbank“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovė

Kaip „kepti“ sėkmingas klientų patirtis?

Donatas Mickus
photo
Donatas Mickus
„Inbank“ pardavimų skyriaus vadovas

Omnichannel sprendimai: sinergija tarp offline ir online kanalų

Donatas Mickus
„Inbank“ pardavimų skyriaus vadovas

Omnichannel sprendimai: sinergija tarp offline ir online kanalų

Kaspars Karaševskis
photo
Kaspars Karaševskis
„PIGU.LT“ Commercial Excellence and Sales Activation Director

The role of Innovation and technology driving e-commerce  business

Kaspars Karaševskis
„PIGU.LT“ Commercial Excellence and Sales Activation Director

The role of Innovation and technology driving e-commerce  business

Diskusija
photo
Diskusija
​• Vaidotas Rimeikis, „Inbank“ Lietuvos filialo vadovas
Marijus Plančiūnas, „Paysera“ generalinis direktorius
Diskusiją moderuos Živilė Vaškytė-Lubienė, tvarumo konsultacijų įmonės „Enough“ partnerė, tvarumo ir komunikacijos konsultantė

Drąsūs sprendimai plečiantis į užsienio rinkas

Diskusija
​• Vaidotas Rimeikis, „Inbank“ Lietuvos filialo vadovas
Marijus Plančiūnas, „Paysera“ generalinis direktorius
Diskusiją moderuos Živilė Vaškytė-Lubienė, tvarumo konsultacijų įmonės „Enough“ partnerė, tvarumo ir komunikacijos konsultantė

Drąsūs sprendimai plečiantis į užsienio rinkas

Eglė Grašytė
photo
Eglė Grašytė
„Airguru.lt“ CEO

Skaitmeninė revoliucija kelionių sektoriuje: AirGuru patirtis ir vizija

Eglė Grašytė
„Airguru.lt“ CEO

Skaitmeninė revoliucija kelionių sektoriuje: AirGuru patirtis ir vizija

Lisanna Õunap
photo
Lisanna Õunap
„Inbank“ International Growth Project Manager

Subscription Based Rental Model

Lisanna Õunap
„Inbank“ International Growth Project Manager

Subscription Based Rental Model

Iveta Legotė
photo
Iveta Legotė
„Kavos draugo“ Lietuvos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos ir Olandijos rinkų pardavimų vadovė

Pardavimų augimas 2025? Iššūkiai ir strategijos.

Iveta Legotė
„Kavos draugo“ Lietuvos, Prancūzijos, Didžiosios Britanijos ir Olandijos rinkų pardavimų vadovė

Pardavimų augimas 2025? Iššūkiai ir strategijos.

Vitalijus Dubietis
photo
Vitalijus Dubietis
„verskis.lt“ vadovas

„Beveik pardaviau“. Kodėl prarandame klientą paskutiniame žingsnyje?

Vitalijus Dubietis
„verskis.lt“ vadovas

„Beveik pardaviau“. Kodėl prarandame klientą paskutiniame žingsnyje?

Ugnius Savickas
photo
Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Renginio moderatorius

Ugnius Savickas
Konsultantas, mentorius, inovacijų fasilitatorius

Renginio moderatorius

„Verslo žinios“ - galvojantiems savo galva

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus