Šiandien retas klientas perka tame pačiame prekybos kanale, kuriame pradeda savo, kaip vartotojo kelionę. Pirkimo metu tarp kanalų „šokinėja" net 73% klientų, o vartotojų patirtys viename jų nulemia lūkesčius bet kuriame kitame.
Verslai, kurie pasirenka tinkamus pardavimo kanalus ir sistemingai bei nuosekliai nukreipia vartotoją teisinga linkme, bus visa galva aukščiau už tuos, kurie neįvertina daugiakanališkumo svarbos.
Nebe naujiena, kad modernios ekonomikos nafta yra duomenys. Jei verslas nemoka jų tinkamai panaudoti veikloje, jis praranda galimybę laiku identifikuoti pokyčio reikalaujančius taškus ir greitai transformuotis. Tokiu būdu tradicinis verslas pralaimi skaitmeniniams verslams.
Apie tai, kaip technologijų pagalba suvaldyti šias „akląsias zonas" ir tuo pačiu pagerinti visą apsipirkimo procesą kuriant nuoseklią vartotojo patirtį mes kalbėsimės verslo dirbtuvėse kovo 27 d. Kviečiame prisijungti ir Jus.
Jurgis Gylys,
„NFQ Technologies” verslo skaitmenizavimo vadovas
Igor Gubaidulin,
„NFQ Technologies” dizaino ir UX komandos vadovas
Inga Kostogriz-Vaitkienė,
Advokatų profesinės bendrijos „CEE Attorneys” partnerė
Prekyba 3.0 | Kaip skaitmenizuoti tradicinį, off-line verslą?
Kaip turėtų atrodyti užsakymo užbaigimas e. parduotuvėje ypatingos skubos laikais?
Teisiniai iššūkiai e. prekybai | Kokios papildomos pareigos lyginant su off-line prekyba?