Šiandien įmonės prekiaujančios apdailos ir interjero medžiagomis susiduria su ne vienu iššūkiu. Žmonės priprato pirkti internetu, jie tikisi greito ir profesionalaus aptarnavimo, kokybiškos paslaugos. Norėdamas išlikti konkurencingas, verslas turi ieškoti būdų, kaip maksimaliai atliepti besikeičiančius klientų poreikius bei lūkesčius. Kur kreipti pajėgas? Kokių veiksmų imtis, kad apdailos mažmenininkų konkurencingumo lenktynėse būtumėte tarp lyderių?
Audrius Mockus, UAB „MC grupė“ generalinis direktorius
Dr. Mantas Tvarijonavičius, GoodPeople.lt bendraįkūrėjas, sertifikuotas EuroPsy konsultantas, psichologas praktikas
Rimantas Stasevičius, UAB „Tyrimų rinkodara” vadovas, VU lektorius
Domantas Širvinskas, EduMint bendraįkūrėjas, agentūros Social Mint vadovas
Darius Paškovskis, „TMD partners” Pardavimo, derybų ir klientų aptarnavimo konsultantas
20 metų apdailos mažmenoje - klaidos ir išmoktos pamokos
Darbuotojai - kur surasti ir kaip motyvuoti?
E. prekybos tendencijos, grėsmės, sprendimai. Ar tikrai visi keliai veda į internetą?
Kaip sėkmingai komunikuoti socialiniuose tinkluose
Renginio moderatorius